Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Masová média / Jan Jirák, Barbara Köpplová. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 413 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7367-466-3.

médiá (sociologické hľadisko), médiá (styk s verejnosťou, Public relations)

Jirák, Jan
Köpplová, Barbara

Hovorená podoba jazyka v médiách : zborník materiálov z konferencie konanej v Nitre 11.-12. septembra 2007 ; Editor Ľubomír Kralčák. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 317 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-8094-293-9.

jazyková kultúra, český jazyk, slovenský jazyk, médiá (styk s verejnosťou, Public relations), zborníky, Univerzita Konštantína Filozofa (Nitra, Slovensko)

Jak rozumět médiím : Extenze člověka / Marshall Mcluhan ; prel. Miloš Calda. - 1. vyd. - Praha : Odeon, 1991. - 348 s. - ISBN 80-207-0296-2.

médiá, médiá (styk s verejnosťou, Public relations)

McLuhan, Marshall

Základy marketingovej komunikácie / Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret. - 1. vyd. - Žilina : Bratislava : EUROKÓDEX, s.r.o. : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. - 232 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-89447-11-4.

marketingová komunikácia, komunikácia, reklama, médiá (styk s verejnosťou, Public relations), osobný predaj, event marketing, učebnice vysokých škôl

Labská, Helena
Tajtáková, Mária
Foret, Miroslav

Jak rozumět médiím : extenze člověka / Marshall McLuhan ; [ z anglického originálu ... preložil Miloš Calda ]. - 1. vyd. - Praha : Mladá fronta a.s., 2011. - 399 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-204-2409-9.

médiá, médiá (styk s verejnosťou, Public relations)

McLuhan, Marshall

Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [ z anglického originálu ... preložil Petr Antonín ]. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 338 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7367-596-7.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), reklama, médiá (styk s verejnosťou, Public relations), učebnice

L'Etang, Jacquie

Audiovizuálny preklad: výzvy a perspektívy ; Editorky Edita Gromová, Emília Janecová. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2014. - 180 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-558-0572-6.

preklady (translatológia), dabing, titulky, médiá (styk s verejnosťou, Public relations), audiovizuálne médiá (sociologické hľadisko), audiovizuálne preklady

Jak účinně oslovit média : media relations v podnikaní, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a.s., 2011. - 296 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-3457-3.

médiá (styk s verejnosťou, Public relations), Public relations (komunikácia s verejnosťou)

Tomandl, Jan

Public relations : dějiny - teorie - praxe / Ladislav Kopecký. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2013. - 238 s. ; 24 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-4229-8.

Public relations (komunikácia s verejnosťou), médiá (styk s verejnosťou, Public relations), masmédiá, masmediálna komunikácia

Kopecký, Ladislav

Krizová komunikace s médii / Vojtěch Bednář. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2012. - 183 s. ; 21 cm. - (Žurnalistika a komunikace). - ISBN 978-80-247-3780-5.

mediálna komunikácia, médiá (styk s verejnosťou, Public relations), krízová komunikácia

Bednář, Vojtěch